• Helse
  • Reise
  • Artikler
  • Velvære
  • Trening
  • Tjenester
  • Nyheter
  • Om Tine

Linn Skåber

20. desember 2019 | Artikler,Helse,Nyheter

Årets mørkeste dag: Linn Skåber vil endre julefeiringen

– Jeg skulle ønske julaften var en mer åpen dag, sier Linn Skåber til Dagbladet. Det er som å banne i kjerka å si at du ikke gleder deg til jul og ønske at den var annerledes enn den er. Men Linn Skåber kan si det. Hun kan si at hun til tider føle…

24. november 2017 | Reise

Julen er best på hotell

Vi kollapser av julestresset og drukner i tørre kaker ingen vil  ha. Noen må holde ut med svigermor, mens andre er alene. På tide å avvikle hele julefeiringen. Dra på hotell! Julen er ekskluderende. Familier gjør sitt beste for å holde på fasaden. Kun vellykkede bilder legges ut, og all gørr, krangel og fyllesyke skjules […]

2. november 2011 | Helse

Tull med nøkkelhull

For litt tid siden jobbet jeg med et helsebilag som skulle utgis med Aftenposten. Ett av oppdragene lød som følger: – Skriv om nøkkelhullmerking av sunne matvarer! Jeg skjønte ikke bæret. Nøkkelhullmerking? Dette måtte være noe svenskene hadde fun…

@helsetine.no på Instagram

Kjøpte meg en uke på gym… måtte jo teste den 😌 #he Kjøpte meg en uke på gym… måtte jo teste den 😌 #helsetine #gym #studio #fitnesslife #instalike
Herlig kveld på Greenhouse, Alanya. .💃 Herlig kveld på Greenhouse, Alanya. .💃
POV: you stopped overthinking and just started liv POV: you stopped overthinking and just started living. Then they said: Madam , this is not for you 😳🤪👙💪 #bikini #style #badetøy #stil #ferie
Lillian Gran er ute etter 6 måneder i fengsel. La Lillian Gran er ute etter 6 måneder i fengsel.

La det synke inn:

Vi straffer en mor som varslet om egne barn.
Samtidig går langt tyngre kriminelle fri.

Hva sier det egentlig om systemet vårt?

Mens hun satt inne, gjorde hun det eneste som funker: Lillian gjorde alt riktig. 
- Hun holdt seg i gang på kjøkkenet.
- Hun tok skole og etterutdanning.
- Hun fant støtte – både inne og ute.

- Ikke fordi hun ville utvikle seg. 
Men fordi alternativet er å knekke.

Dette er ikke en feelgood-historie.
Det er et speil.

Og det speilet er ikke spesielt pent.

Så spørsmålet er:
Er dette rettferdig?

Kopibeskyttet © 2011 Helsetine. Personvern og cookies. Blogg levert av KODEKS.