• Helse
  • Reise
  • Artikler
  • Velvære
  • Trening
  • Tjenester
  • Nyheter
  • Om Tine

advokat

18. november 2015 | Artikler,Nyheter

Kjære fremtidige leieboer

Vi kunne hatt det så fint sammen. Men naboen min har bestemt at du ikke kan bo her. Jeg ser deg levende for meg. Du er så glad for at jeg valgte akkurat deg som leieboer. Jeg gir deg nøkkel og en flaske med noe godt i for å ønske deg velkommen til hybel med […]

@helsetine.no på Instagram

🎶 Reiser du alene og synes det er litt kjedelig å 🎶 Reiser du alene og synes det er litt kjedelig å spise middag alene på restaurant om kvelden?

Da har jeg et tips.

Dropp bordet og sett deg i baren i stedet. Bestill en liten rett og noe godt i glasset. Det er mye lettere å komme i prat med folk, og du slipper følelsen av å sitte alene ved et stort bord.

Det var akkurat det jeg gjorde her i Alanya.

Mens jeg spiste fikk jeg med meg konserten til Salt Band, et av de mest kjente livebandene på musikkscenen i Alanya. Etter hvert kom jeg i prat med flere andre som også liker livemusikk, dans og gode kvelder ute. 

Noen ganger er den beste planen å ikke ha noen plan i det hele tatt.

Bare finne en plass i baren, høre på musikken og se hvor kvelden tar deg. 🍹🎶💃

Reiser du alene, eller må du ha noen med deg for å gå ut? 👇
Det mine venninner helst vil ha på stranden - det Det mine venninner helst vil ha på stranden - det er verken øl eller cocktails. Men får vi det vi vil ha? Del dine erfaringer. 🍦☕️🙁⛱️🇹🇷
Det mine kvinnelige bekjentskaper mest av alt vil Det mine kvinnelige bekjentskaper mest av alt vil ha på stranden er —- verken øl eller cocktails: Det er rett og slett en digg iskaffe! Det er ikke så enkelt som det høres ut som:  Iskaffe på stranden… er en liten risikosport 😏

Noen ganger får du den perfekt – creamy, smooth, akkurat passe søt og akkurat passe kald.
Andre ganger får du et glass med isbiter og en vag følelse av kaffe 🫠

I går toppet jeg det hele:
Jeg bestilte “thick ice coffee”…
og fikk et blikk som om jeg hadde bedt om noe helt annet. Ikke gjør som meg: I gen forstår ordet thick. Si heller creamy. 😅

Eller si: more milk, no ice… og enda mer ice cream 🍦

Ikke alltid de treffer, men når de gjør det… da blir jeg sittende litt for lenge og bare nyte ☕🌴

Hvordan vil du ha din?
Alanya leverer som alltid! ☀️ Fine opplevelser, hy Alanya leverer som alltid! ☀️ Fine opplevelser, hyggelige mennesker og masse gode minner. 🌴✨
Hvilket bilde liker du best? Har du planer om å reise i sommer?
Ha en fantastisk dag! 😊

#helsetine #summer #Turkey #travel #Pretty

Kopibeskyttet © 2015 Helsetine. Personvern og cookies. Blogg levert av KODEKS.