• Helse
  • Reise
  • Artikler
  • Velvære
  • Trening
  • Tjenester
  • Nyheter
  • Om Tine

innsamlingsaksjon

18. februar 2018 | Artikler,Helse,Nyheter,Reise,Trening,Velvære

Hjelp NAV-Line med sertifikat og en bedre fremtid for seg og barna!

Jeg er overveldet over responsen jeg har fått fra lesere av min blogg Helsetine etter at jeg skrev om Line Holen som måtte spa grus for 13 000 kroner  måneden på Jæren i et grusprosjekt  i regi av NAV. Jeg ble rasende over at 28-åringen som er alene med to barn på 6 og 8 […]

@helsetine.no på Instagram

🎶 Reiser du alene og synes det er litt kjedelig å 🎶 Reiser du alene og synes det er litt kjedelig å spise middag alene på restaurant om kvelden?

Da har jeg et tips.

Dropp bordet og sett deg i baren i stedet. Bestill en liten rett og noe godt i glasset. Det er mye lettere å komme i prat med folk, og du slipper følelsen av å sitte alene ved et stort bord.

Det var akkurat det jeg gjorde her i Alanya.

Mens jeg spiste fikk jeg med meg konserten til Salt Band, et av de mest kjente livebandene på musikkscenen i Alanya. Etter hvert kom jeg i prat med flere andre som også liker livemusikk, dans og gode kvelder ute. 

Noen ganger er den beste planen å ikke ha noen plan i det hele tatt.

Bare finne en plass i baren, høre på musikken og se hvor kvelden tar deg. 🍹🎶💃

Reiser du alene, eller må du ha noen med deg for å gå ut? 👇
Det mine venninner helst vil ha på stranden - det Det mine venninner helst vil ha på stranden - det er verken øl eller cocktails. Men får vi det vi vil ha? Del dine erfaringer. 🍦☕️🙁⛱️🇹🇷
Det mine kvinnelige bekjentskaper mest av alt vil Det mine kvinnelige bekjentskaper mest av alt vil ha på stranden er —- verken øl eller cocktails: Det er rett og slett en digg iskaffe! Det er ikke så enkelt som det høres ut som:  Iskaffe på stranden… er en liten risikosport 😏

Noen ganger får du den perfekt – creamy, smooth, akkurat passe søt og akkurat passe kald.
Andre ganger får du et glass med isbiter og en vag følelse av kaffe 🫠

I går toppet jeg det hele:
Jeg bestilte “thick ice coffee”…
og fikk et blikk som om jeg hadde bedt om noe helt annet. Ikke gjør som meg: I gen forstår ordet thick. Si heller creamy. 😅

Eller si: more milk, no ice… og enda mer ice cream 🍦

Ikke alltid de treffer, men når de gjør det… da blir jeg sittende litt for lenge og bare nyte ☕🌴

Hvordan vil du ha din?
Alanya leverer som alltid! ☀️ Fine opplevelser, hy Alanya leverer som alltid! ☀️ Fine opplevelser, hyggelige mennesker og masse gode minner. 🌴✨
Hvilket bilde liker du best? Har du planer om å reise i sommer?
Ha en fantastisk dag! 😊

#helsetine #summer #Turkey #travel #Pretty

Kopibeskyttet © 2018 Helsetine. Personvern og cookies. Blogg levert av KODEKS.