• Helse
  • Reise
  • Artikler
  • Velvære
  • Trening
  • Tjenester
  • Nyheter
  • Om Tine

Julaften

20. desember 2019 | Artikler,Helse,Nyheter

Årets mørkeste dag: Linn Skåber vil endre julefeiringen

– Jeg skulle ønske julaften var en mer åpen dag, sier Linn Skåber til Dagbladet. Det er som å banne i kjerka å si at du ikke gleder deg til jul og ønske at den var annerledes enn den er. Men Linn Skåber kan si det. Hun kan si at hun til tider føle…

24. november 2017 | Reise

Julen er best på hotell

Vi kollapser av julestresset og drukner i tørre kaker ingen vil  ha. Noen må holde ut med svigermor, mens andre er alene. På tide å avvikle hele julefeiringen. Dra på hotell! Julen er ekskluderende. Familier gjør sitt beste for å holde på fasaden. Kun vellykkede bilder legges ut, og all gørr, krangel og fyllesyke skjules […]

24. desember 2011 | Helse

Verdens beste gløgg

Dropp tomtegløgg i pappbeger, og lag din egen gløgg istedet. Det er enkelt. Jeg har min egen favoritt som jeg lager hver jul. Den er sterkt krydret og ikke for søt, og kalles for glühwein. Oppskriften får du her: GLÜHWEIN 2 dl vann 2 kanelstenger …

@helsetine.no på Instagram

🎶 Reiser du alene og synes det er litt kjedelig å 🎶 Reiser du alene og synes det er litt kjedelig å spise middag alene på restaurant om kvelden?

Da har jeg et tips.

Dropp bordet og sett deg i baren i stedet. Bestill en liten rett og noe godt i glasset. Det er mye lettere å komme i prat med folk, og du slipper følelsen av å sitte alene ved et stort bord.

Det var akkurat det jeg gjorde her i Alanya.

Mens jeg spiste fikk jeg med meg konserten til Salt Band, et av de mest kjente livebandene på musikkscenen i Alanya. Etter hvert kom jeg i prat med flere andre som også liker livemusikk, dans og gode kvelder ute. 

Noen ganger er den beste planen å ikke ha noen plan i det hele tatt.

Bare finne en plass i baren, høre på musikken og se hvor kvelden tar deg. 🍹🎶💃

Reiser du alene, eller må du ha noen med deg for å gå ut? 👇
Det mine venninner helst vil ha på stranden - det Det mine venninner helst vil ha på stranden - det er verken øl eller cocktails. Men får vi det vi vil ha? Del dine erfaringer. 🍦☕️🙁⛱️🇹🇷
Det mine kvinnelige bekjentskaper mest av alt vil Det mine kvinnelige bekjentskaper mest av alt vil ha på stranden er —- verken øl eller cocktails: Det er rett og slett en digg iskaffe! Det er ikke så enkelt som det høres ut som:  Iskaffe på stranden… er en liten risikosport 😏

Noen ganger får du den perfekt – creamy, smooth, akkurat passe søt og akkurat passe kald.
Andre ganger får du et glass med isbiter og en vag følelse av kaffe 🫠

I går toppet jeg det hele:
Jeg bestilte “thick ice coffee”…
og fikk et blikk som om jeg hadde bedt om noe helt annet. Ikke gjør som meg: I gen forstår ordet thick. Si heller creamy. 😅

Eller si: more milk, no ice… og enda mer ice cream 🍦

Ikke alltid de treffer, men når de gjør det… da blir jeg sittende litt for lenge og bare nyte ☕🌴

Hvordan vil du ha din?
Alanya leverer som alltid! ☀️ Fine opplevelser, hy Alanya leverer som alltid! ☀️ Fine opplevelser, hyggelige mennesker og masse gode minner. 🌴✨
Hvilket bilde liker du best? Har du planer om å reise i sommer?
Ha en fantastisk dag! 😊

#helsetine #summer #Turkey #travel #Pretty

Kopibeskyttet © 2011 Helsetine. Personvern og cookies. Blogg levert av KODEKS.