Annonse

Hva skaper engasjement hos leserne? Da jeg skrev om Line som spadde grus for NAV, engasjerte hele 7000 seg i et enkelt innlegg. Dette innlegget deler jeg igjen i dag, et år etter. BuzzSumo er et enkelt verktøy hvor du kan se hva leserne dine liker.

 

Helsetines lesere liker innlegg som engasjerer: Line sto frem på TV2-nyhetene og viste hvordan hun måtte spa grus i et grusprosjekt for NAV. Hun ble sendt fra tiltak til tiltak. Denne saken syntes jeg var viktig og jeg skrev gjentatte ganger om Lines kamp for å komme seg ut av NAV-systemet og få seg jobb.

Den bloggposten som scoret aller høyest var Slik gikk det med NAV-Line som måtte spa grus. I følge BuzzSumo har hele 7000 engasjert seg i dette innlegget og utallige har kommentert!

NAV-Lines nye liv #NAVjegog

Innlegget Kjære Erna: Et destruktivt Nav ødelegger mennesker er på andreplass . Hele 2200 mennesker engasjerte seg i dette innlegget.

Det nyeste innlegget mitt som har skapt mest engasjement er innlegget om TV2 stylist Marianne Jemtegård som fikk egen smykkekolleksjon av mannen i kjærlighetsgave. 248 har delt og engasjert seg i dette innlegget.

Hvilke saker skriver du som engasjerer?

Sjekk Buzzsumo nedenfor for å se hvilke saker Helsetines lesere liker aller best:

På Helsetines side på Facebook hender det at jeg deler Instagram-poster i tillegg til egne blogginnlegg. Her er det faktisk en Instagrampost som har scoret aller best!

Sitatet om å holde seg unna giftige mennesker er lest av 5000 mennesker og delt av 600! Les mer om dette her. 

Lykke til med bloggingen! 🙂